"החיים אינם תסריט ידוע מראש, לא משנה כמה נתכונן תמיד יהיה צורך באלתור בכל מפגש אנושי, אישי או מקצועי."

הומור מאפשר להוריד מחסומים ולגעת בליבה. דרך מופעי אימפרוביזציה קורעים מצחוק, מערכונים ביוגרפיים מדוייקים, מצחיקים ומפתיעים, וסדנאות אימפרוביזציה ישומית, בידי חברות וארגונים להעניק לעובדים.ות גיבוש סוחף, מרגש, ומהנה, ומיומנויות שעוזרות לחיזוק וניהול עבודת צוות, פיתוח יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה ועוד.

בין לקוחותי:

מה זה בכלל אימפרוביזציה?

אלתור, בעברית, מצטייר בפשטות כאמנות ההמצאה על המקום אבל ברובד עמוק יותר, אלתור זה: להקשיב למצב נתון, להגיב בצורה המיטבית ולתקשר ביעילות עם מי שסביבי. אלתור הוא לא לשלוף את הדבר הראשון שעולה לי בראש, אלא לשלוף את הדבר המתאים ביותר לסיטואציה. זהו גם לב ליבה של חברה מתפקדת ומצליחה. אלתור טוב דורש מיומנויות כמו: חשיבה מאפשרת, חוסר שיפוטיות, הקשבה לפרטים, עבודת צוות ומגוון מיומנויות ניהוליות. כשקבוצה מאלתרת על הבמה היא חייבת ללמוד להתנהל כצוות, כמו מכונה משומנת".

דמיינו מקום עבודה שהסביבה בו נעימה, חיובית ומאפשרת, שכל רעיון שתזרקו לאויר במקום להישלל באוטומט להיפך, יתקבל במלוא הכבוד ויפותח, מקום עם תהליכי בריינסטורמינג מפרים עם יצירתיות בלתי נגמרת, מקום שהצוות בו עובד כמו מכונה משומנת עם תחושבת שייכות גבוהה. ככה בדיוק עובדת קבוצת מאלתרות ומאלתרים כשהם עולים לבמה, היא עושה את זה בעזרת כלים ומיומנויות מעולם האימפרוביזציה.

סדנאות אימון בשיטת אימפרוביזציה יישומית הן סדנאות חווייתיות, מצחיקות, ובעלות ערך מוסף. הסדנאות מפעילות את כולם/ן מתוך האמונה ששילוב של הומור וחוויה אישית הוא המתכון לפריצת מחסומים ושינויי תפיסה/תודעה.

למה אימפרוביזציה טובה לחברות וארגונים?

אלתור קבוצתי מהותו לדעת להגיד 'כן' לרעיונות של אחרים ולהוסיף משהו משלי. לוותר על האגו למען מטרה משותפת וליהנות מהדרך. אלה הערכים של האלתור, ואין פלא שהם משרתים את הארגון בצורה כל כך משמעותית. יש נטייה לחשוב שכדי לאלתר נצטרך דמיון, חשיבה מהירה, יצירתיות, ביטחון הומור, מה שגורם ללא מעט א.נשים לפחד לגעת בתחום. האמת היא שההיפך הוא הנכון, בשביל לאלתר פשוט צריך ללמוד כלים.

אימפרוביזציה זו שפה המורכבת מסט של כלים ומיומנויות שברגע שנלמד אותם הם יאפשרו לנו להרחיב את מגוון התגובות והפעולות שלנו, להרגיש בנוח מחוץ לאיזור הנוחות, לקרוא טוב יותר סיטואציות ולתקשר בקלות יותר עם עצמינו ועם הסביבה. דרך סדנאות אימפרוביזציה אפשר ללמד עובדים.ות ומנהלים.ות בכל תחום (מכירות, שירות, שיווק וכד) לחשוב ולהגיב מהר, לנהל סביבת עבודה מפרה וחיובית, להרחיב את הדמיון, לפתח את היצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסא, לנהל תהליכי בריינסטורמינג מפרים ובאופן כללי לתת להם מגוון כלי עבודה נוספים בארגז הכלים שלהם כמנהלים ועובדים.

איך מתרחש הקסם – דברי בפרקטיות גברת!

סדנאות אימון בשיטת אימפרוב יישומי הן סדנאות חווייתיות, פעילות, מצחיקות ומגבשות. שמטרתן ללמד מיומנויות ספציפיות וליצור שפה חדשה בין המשתתפים והמשתתפות. במהלך הסדנה נשחק מגוון רחב של משחקים בווריאציות שונות, על מנת ללמוד, לתרגל ולהטמיע מיומנויות ספציפיות. המשחקים יהיו במעגל, בזוגות, בקבוצות, מול כולם – בצורה מאוד דינמית, משעשעת ופעילה כל הזמן. הסדנאות מפעילות את כולם/ן מתוך האמונה ששילוב של הומור וחוויה אישית הוא המתכון לפריצת מחסומים ושינויי תפיסה/תודעה. למידה משחקית מפילה אסימונים בצורה מהירה ואפקטיבית.

עם סיום הסדנה יוצאים העובדים.ות והמנהלים.ות עם כלים חדשים בארגז הכלים שלהם וזווית ראיה חדשה להמשך עבודתם כיחידים וכצוות.

תהליך העבודה:

הסדנה מותאמת ונתפרת ישירות לצרכי הלקוח/ה. בפגישה מקדימה אקבל מכםן המון מידע על החברה ועל הצוות, נפרוס ונזקק את הצרכים, הכלים והמיומנויות הספציפיות  המתאימות לכם.ן וסביבם אבנה את הסדנה המתאימה. הסדנאות מיועדות לקבוצות של עד 30 איש.ה (יש אפשרות לקהל גדול יותר שיתפצל לכמה סדנאות במקביל ע"י מספר מנחים.ות).

*לסדנאות נדרש חלל אינטימי ומרווח שבו המשתתפים.ות יוכלו לעמוד במעגל בצורה נוחה וכסאות כמספר המשתתפים.ות הסדנאות יכולות לעבור פרונטלית או בזום, בעברית ובאנגלית.

רוצה לתבל יום עיון? להשאיר את העובדים והעובדות בעירנות אחרי ארוחת הצהריים? לסיים כנס מקצועי בתחושת שחרור וצחוק? לעשות משהו קצת שונה, מצחיק ומגבש בערב חברה או בהרמת כוסית? מופע אימפרוביזציה הוא הדבר המדוייק עבור זה

מופע אימפרוביזציה הוא מופע בידור מאולתר שבמהלכו  השחקניות והשחקנים ישחקו מגוון של משחקי אימפרוביזציה (סטייל "של מי השורה הזו") בשיתוף הקהל (כמה שהקהל ירצה להשתתף). המשחקים מצחיקים, קולחים והשתתפות הקהל גורמת לגיבוש. זהו מופע בלתי נשכח שעוד ידברו עליו הרבה בחברה.

תהליך העבודה:

המופע מותאם ישירות אליכם.ן – לפני המופע נערוך פגישה בה תספרו לי על החברה ועל הקהל שנפגוש. כך אבנה מופע מדוייק ומותאם למידע אותו קיבלתי. 

אורך המופע כשעה. המופע מותאם לכל כמות של קהל.

יש אפשרות להוסיף למופע מערכון ביוגרפי.

אתם ביום עיון/ כנס/ הרמת כוסית/ ערב גיבוש או אפילו אירוע פרישה. החברה הביאה הרצאה מיוחדת. המרצה עומד על הבמה ואתם מבינים שההרצאה הולכת להיות מאוד מוזרה ומשעממת, רגע לפני שהוא מתחיל את ההרצאה, הוא רוצה להכיר אתכם יותר, הכין שאלון ומבקש מתנדבת או מתנדב שיענו לו עליהם, לפני שהספקתם להרים את היד פתאום מתפרצת מישהי אולי זו המנקה, אולי לקוחת עבר ומתחילה לענות לו על כל השאלות, בדיוק מושלם, מצחיק ומרגש. אבל מי זו?????

מערכון ביוגרפי הוא מערכון על החברה/ארגון/האדם שפורש. המערכון מורכב מכל הפרטים, הקטנים והגדולים הוא מדוייק ומפתיע, מצחיק ומרגש עד דמעות. זו המתנה הכי גדולה ומפנקת שאפשר לתת לעובדות ולעובדים שלכן. 

תהליך העבודה:

בפגישה של שעה וחצי תספרו לי כל מה שאפשר על החברה, על הא.נשים שבתוכה (על הדמות הפורשת) ואני אכתוב מערכון מדוייק עבורכם.ן (אותו נמשיך ונדייק עד שייצא מושלם)

המערכון יכול לעמוד בפני עצמו או להצטרף למופע בידור מאולתר

כל הפעילויות מועברות פרונטלית או בזום – בעברית ובאנגלית

הילה אהובה!

תודה שהיית שותפה מושלמת, בלתי מתפשרת, יסודית ויורדת לפרטים בצורה יוצאת דופן. תודה שתמיד היית ב"כן ו…", גם כשלא הניע לך הרכב, גם כשהיו ימים שלקח עוד 2 רגעים כדי שיתאהבו בך.

את אשת מקצוע מהשורה הראשונה!!! את סופר מוכשרת, מצחיקה, זורמת ואינטיליגנטית ואני כל כך שמחה שלקחנו יחד את ההימור הזה והוא הצליח בענק.

היו סדנאות ממצות, אותנטיות, כיפיות ומעשירות מאד. קיבלנו המון פידבקים ובצדק. זכיתי. זכינו בך…

הילה די קסטרו! האישה והאגדה!!!!! זכיתי להכיר אותך בסדנה מהממת!! ואז החלטתי להזמין אותך לענף שלנו במקום עבודתי ללכידות חברתית וחייבת לומר לך שהשאפו הענק שמגיע לך הוא לא רק ממני אלא מכל המשתתפים בסדנה. כולנו נשארנו פעורי פה מהכישרון שיש בך "נגעת" לכל אחד מאיתנו במקום אחר, הצלחת לקלף את הקליפה הקשיחה שהייתה אצל כל אחד מאיתנו ולגרום לנו לצחוק, להשתטות- להרגיש ילדים לרגע. הזכרת לנו מהי התמימות, מהן העוצמות שקיימות בנו כשאנחנו אנשים חיוביים יותר. תודה רבה אהובה! פשוט הצלחת! בטוחה שזו לא הפעם האחרונה שניפגש!!!!!!! 😘❤‎ -שלי

הילה, אנחנו רוצים להודות לך מאוד מאוד מאוד על המופע היום !
היה פשוט מצוין ! כל כך נכון, טוב, מקצועי ומכבד.
היה לנו ברור שזה יהיה מצוין, ושמחנו תוך כדי להבין שזה אפילו יותר טוב ממה שקיווינו.
היה מקסים , מאוורר, ממש בזמן, ריגשת אותנו!

הילה הגיעה להעביר לנו סדנא, למחלקת הדרכה באמדוקס, אירוע צוות מורכב שכלל בתוכו גם את הצוות הניהולי וגם את העובדים והעובדות.הילה הצלחת לקלוע בול למטרה של היום גיבוש והותרת אותנו עם המון ערך מוסף וחומר למחשבה. יש לך כישרון פנומנלי להצליח לגרום לכולם לקחת חלקולקום מהכיסאות בחינניות ובצחוק, את עומדת בכל אתגר!

היה מעצים, מעורר מחשבה, כיף, מצחיק ובעיקר מוצלח! חיברת הכל בצורה כל כך נכונה לקהל, לפורום, לעבודה, לחיים האישיים. מומלץ בחום לכל מנהלת רווחה, הדרכת עובדים לעבור מסע אישי מצחיק, כיפי ובעיקר מגבש!

מיה- אמדוקס.

הזמנו את הילה ליום גיבוש מחלקתי, ההצלחה הייתה אדירה, כולם נהנו וגילו שאלתור הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, בזכות היום הזה הצלחנו להתגבש עוד ולהכיר צדדים חדשים בין אנשים שמכירים כבר שנים,מדהים! אז למי שמעוניינת/ן בהנאה , צחוק ושחרור מובטחים, הילה היא הדבר, אני ממליצה עליה בחום.

את הילה הזמנו לכבוד אירוע פרידה ממנהלת אהובה,רצינו אירוע שיתובל בהומור טוב ולא רק דמעות של פרידה. הילה הצליחה להפיל אותנו מצחוק,לרגש ולהתפעם מכישוריה . מומלץ בחום!!!!‎

 

כל הפעילויות מועברות פרונטלית או בזום  

אילתור בימתי דורש בצורה בלתי מתפשרת מיומנויות שונות, כמו: עבודת צוות מהודקת, חשיבה חיובית (מה כן אפשרי במקום מה לא), חשיבה יצירתית מהירה, מחוץ לקופסא ועוד..

סדנאות אימון בשיטת אימפרו יישומי (applied improve) הן סדנאות חווייתיות, מצחיקות, בעלות ערך מוסף. הסדנאות מפעילות את כולם/ן מתוך האמונה ששילוב של הומור וחוויה אישית הוא המתכון לפריצת מחסומים ושינויי תפיסה/תודעה.

תוכן ואורך הסדנא מותאמים לצרכי הלקוח/ה. ( שעה וחצי,3 שעות, 6 שעות- יום אימון)
בקבוצות של על 30 איש הסדנא מועברת ע"י מנחה אחת, מעל 30 איש ע"י 2 מנחים/ות.

הסדנאות מועברות בצורה פרונטלית או בצורה מקוונת (זום)
לסדנאות פרונטליות נדרש חלל שבו המשתתפים/ות יכולים/ות לעמוד במעגל מרווח בצורה נוחה.

סוגי סדנאות לדוגמא:

  1. חשיבה חיובית –אמירת "כן" מקדמת אותנו, גורמת לדברים לקרות, משרה אוירה חיובית. בעוד שאמירת "לא" תוקעת אותנו במקום ויוצרת מחסומים. אז איך זה שאנחנו עדיין אומרים/ות בחיי היום יום הרבה יותר "לא" מ"כן"? איך נשנה צורת חשיבה ונשאיר את ה"לא" רק למקרים בהם הוא הכרחי? איך נייצר סביבת עבודה מאפשרת ולא מסרסת, סביבה שאומרים בה כן ו.. ולא כן אבל..? חשיבה חיובית מביאה ליצירתיות, מייצרת סביבת עבודה מאפשרת, עבודת צוות חזקה ומהנה, מייצרת תחושת שייכות חזקה ומייצרת ניהול מאפשר, גמיש וחזק.
  2. חשיבה מחוץ לקופסא/יצירתיות – הרבה פעמים כשמבקשים מאיתנו לחשוב יצירתי, מקורי, מחוץ לקופסא אנחנו דווקא נתקע ונחסם. מהי יצירתיות, מאיפה היא מגיעה, איך לחשוב בצורה מקורית "מחוץ לקופסא", איך להתחבר לזרם תת המודע שלנו המזרים בצורה בלתי פוסקת רעיונות חדשים כל שנייה. והכי חשוב- איך לסמוך על עצמינו ועל מה שיש לנו להציע לעולם
  3. עבודת צוות/הקשבה – עבודת צוות נשענת על היכולת של הפרט לקבל נתונים/פרטים מהסובבים/ות לו/ה להוסיף משהו משל עצמו/ה ולהעביר בצורה ברורה ונגישה הלאה. בעבודת צוות חזקה השלם גדול מסך חלקיו. 3=1+1. מהי הקשבה אמיתית, איך לפתח ולכלל אותה ואיך היא הבסיס הכי חזק שיש לעבודת צוות.

***יש אפשרות לבנות סדנא מיוחדת מותאמת לבקשת הלקוח/ה.  תנו לי נושא/צורך/רצון ואני אבנה את הסדנא שמתאימה בדיוק בשבילכם/ן.

*** כל הסדנאות מותאמות גם להעברה בזום

*** כל הסדנאות ניתנות להעברה גם בשפה האנגלית

קיום מופעים גדולים לחברות וארגונים לרגל לחגיגה ספציפית, 
ציון דרך, הרמת כוסית, השקה, יום עובדים ועוד.
כשהקהל גדול, האנרגיה מטורפת –– וזה נפלא. 
המופע יכול להתבסס על אלתור, על מערכונים שנכתבים במיוחד עבור החברה, או גם וגם.

מה אומרים עלי...

הילה די קסטרו! האישה והאגדה!!!!! זכיתי להכיר אותך בסדנה מהממת!! ואז החלטתי להזמין אותך לענף שלנו במקום עבודתי ללכידות חברתית וחייבת לומר לך שהשאפו הענק שמגיע לך הוא לא רק ממני אלא מכל המשתתפים בסדנה. כולנו נשארנו פעורי פה מהכישרון שיש בך "נגעת" לכל אחד מאיתנו במקום אחר, הצלחת לקלף את הקליפה הקשיחה שהייתה אצל כל אחד מאיתנו ולגרום לנו לצחוק, להשתטות- להרגיש ילדים לרגע. הזכרת לנו מהי התמימות, מהן העוצמות שקיימות בנו כשאנחנו אנשים חיוביים יותר. תודה רבה אהובה! פשוט הצלחת! בטוחה שזו לא הפעם האחרונה שניפגש!!!!!!! 😘❤‎ -שלי

הילה הגיעה להעביר לנו סדנא, למחלקת הדרכה באמדוקס, אירוע צוות מורכב שכלל בתוכו גם את הצוות הניהולי וגם את העובדים והעובדות.הילה הצלחת לקלוע בול למטרה של היום גיבוש והותרת אותנו עם המון ערך מוסף וחומר למחשבה. יש לך כישרון פנומנלי להצליח לגרום לכולם לקחת חלקולקום מהכיסאות בחינניות ובצחוק, את עומדת בכל אתגר!

היה מעצים, מעורר מחשבה, כיף, מצחיק ובעיקר מוצלח! חיברת הכל בצורה כל כך נכונה לקהל, לפורום, לעבודה, לחיים האישיים. מומלץ בחום לכל מנהלת רווחה, הדרכת עובדים לעבור מסע אישי מצחיק, כיפי ובעיקר מגבש!

מיה- אמדוקס.

הזמנו את הילה ליום גיבוש מחלקתי, ההצלחה הייתה אדירה, כולם נהנו וגילו שאלתור הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, בזכות היום הזה הצלחנו להתגבש עוד ולהכיר צדדים חדשים בין אנשים שמכירים כבר שנים,מדהים! אז למי שמעוניינת/ן בהנאה , צחוק ושחרור מובטחים, הילה היא הדבר, אני ממליצה עליה בחום.

את הילה הזמנו לכבוד אירוע פרידה ממנהלת אהובה,רצינו אירוע שיתובל בהומור טוב ולא רק דמעות של פרידה. הילה הצליחה להפיל אותנו מצחוק,לרגש ולהתפעם מכישוריה . מומלץ בחום!!!!‎

בין לקוחותי

רוצים להזמין סדנה? השאירו פרטים: